-
1.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
2.
مؤلف : مکیان، سید نظام الدین ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1383 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالمعماری سنتیگردشگری داخلیجاذبه هاشناخت متقابل فرهنگیخدمات پشتیابییزدگردشگرانجهانگردیفارسیگزینهمسافر
-
3.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ دلشاد، علی ؛ محمدی، فاطمه ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتنگرشهتلهنجارهای ذهنیباورهای ادراک شدهپذیرش فناوری اطلاعاتکارکنان