-
1.
مؤلف : مکیان، سید نظام الدین ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات اقتصادی»بهار و تابستان 1382 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 195 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالگردشگری خارجیجاذبههامعماری سنتیشناخت مقابلگردشگرانیزدگردشگران خارجیصنعتصنعت توریسمجهانگردیشهر
-
2.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
3.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ بردبار، غلامرضا ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 103 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شرکت دولتیبیگانگی کاریویژگی های شغلروش حداقل مربعات جزئیحمایت سازمانی ادراکشدهبیگانگیشغلکارکنانحمایت سازمانی ادراکشدهمدلسـازمانبیگـانگیویژگیهای شغل
-
4.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 941 إلی 966 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
6.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ دلشاد، علی ؛ محمدی، فاطمه ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتنگرشهتلهنجارهای ذهنیباورهای ادراک شدهپذیرش فناوری اطلاعاتکارکنان