-
1.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
2.
مؤلف : فائزی، مرتضی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:امنیتتجارت الکترونیکSecurityفروشگاه مجازیContentتمایل مشتریانروش پرداختمضمون اطلاعات