-
1.
مؤلف : عقیلی، سید وحید ؛ هاشمی، سید عرفان ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»تابستان 1391 - شماره 3 ISC (22 صفحة - من 163 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:رسانه هاي اجتماعيحوزه عمومي مجازيرسانه هاي شهرونديرسانه هاي شخصي
-
2.
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، علی ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 273 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
3.
مؤلف : مونسان، ناهید ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت رسانهرسانههای اجتماعیروابط عمومی دیجیتالاستراتژیاستراتژیهاسازمانها
-
4.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 105 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
5.
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 197 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
6.
مؤلف : عقیلی، سید وحید ؛ قاسم زاده عراقی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1394، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتوبحضور اجتماعیغنای رسانه ایرسانه های اجتماعیخوداظهاری آنلایناطلاعاتارتباطاتکاربرانفیس بوکبازاریابی رسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعیکاربلوک