-
1.
نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو
مؤلف : جمالی، مرضیه ؛ کیامنش، علیرضا ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1396 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 339 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیفرسودگی تحصیلیهدفهای پیشرفتیادگیری خودنظمجوانتظار پیامد
-
2.
مؤلف : صیادپور، زهره ؛ کیامنش، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 8 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیحمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلی
-
3.
مؤلف : جمالی، مرضیه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ باقری، فریبرز ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1396 - شماره 68 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیاهداف پیشرفتفرسودگی تحصیلیدانشجویان دانشگاهیادگیری خود نظم بخش
-
4.
مؤلف : گراوند، فریبرز ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ گنجی، حمزه ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»بهار 1398 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 273 إلی 286 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی تحصیلیاسنادهای علّیهیجانهای پیشرفت