کلمة المفتاح یادگیری خودنظم بخش / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدائی، علی ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 85 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اندازهگیریروایی سازهمقیاس نظمبخشی انگیزشییادگیری خودنظمبخش
-
2.
مؤلف : جمالی، مرضیه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ باقری، فریبرز ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1396 - شماره 68 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیاهداف پیشرفتفرسودگی تحصیلیدانشجویان دانشگاهیادگیری خود نظم بخش
-
3.
مؤلف : واصفیان، فرزانه ؛ نقش، سیمین ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1393، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیمدارس هوشمندمدارس عادییادگیری خودنظم بخش
-
4.
مؤلف : نقش، زهرا ؛ قاضی طباطبایی، محمود ؛ طرخان، رضا علی ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1389 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (9 صفحة - من 39 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدیسودمندی ادراک شدهالگویابی معادلات ساختارییادگیری خودنظم بخشفراشناختیاختلال وسواسیدرمان
-
5.
مؤلف : پاکدامن، مجید ؛ فرزاد، ولی ؛ سرمد، زهره ؛ خانزاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1386- شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 33 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:کمکطلبی تحصیلییادگیری خودـ نظمبخشراهبرد های یادگیریرجحان هدفیساختارهای هدفیدانشآموزانتبحریکمککمکطلبیحل مسأله ریاضی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)