-
1.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1390 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 7 إلی 10 )
-
2.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 65 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مطالعات برنامه درسیسند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامیدیدگاههای برنامه درسیملاکهای ارزیابی برنامه درسی ملی
-
3.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده
-
4.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»زمستان 1380 - شماره 68 ISC (38 صفحة - من 7 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:برنامهدیدگاههای برنامه درسیبرنامهء درسی
-
5.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1396 - شماره 129 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیآسیب شناسیبرنامه درسی ملی جمهوری اسلامیمراحل و روند تدوین سند برنامه درسی ملیکمیته تدوینمصاحبه با دست اندرکارانسند برنامه درسی ملیبرنامه درسی ملیتدوینمصاحبهجمهوری اسلامی ایران
-
6.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1391 - شماره 110 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزیبخوانیم و بنویسیمموقعیتها و فعالیتهای یادگیریبرنامه درسی فارسی دوره ابتداییتقویت خلاقیتشاخص های پرورش خلاقیت
-
7.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1389 - شماره 103 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:روش های تدریسنقد و ارزیابییاددهی یادگیریمقاله های فصلنامه تعلیم و تربیتمعیارهای تحلیل و ارزیابی
-
8.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1393 - شماره 118 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:national identityNational Curriculumhomogenizationlearning improvementIslamic Republic's national curriculum
-
9.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1385 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 67 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:ژرفاندیشیحل مسئلهکاوشگریمطالعات اجتماعیسطوح مختلف دشواریکاربرد رویکرد حل مسئلهتفکر سطح بالاطراحی و تدوین برنامهی درسی دورهی راهنماییرویکرد حل مسئلهتفکردانشآموزبرنامهی درسیآموزش
-
10.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛ قاسمی، نرجس ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1384 - شماره 83 ISC (36 صفحة - من 25 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:آموزششکست تحصیلیآموزش و پرورشترک تحصیلدانشآموزانمدرسهنظام آموزش و پرورشنظام آموزشیتکرار پایه