-
1.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1378 - شماره 45 ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1376 و بهار 1377 - شماره 39 و 40 ISC (24 صفحة - من 72 إلی 95 )
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1376 - شماره 37 و 38 ISC (28 صفحة - من 158 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:کالاهای مصرفیبازارهای جهانیبازارهای ملیبازاریابی و مدیریت بازارطبقهبندی بازارمذاکرات بازرگانیرفتار مشتریانعوامل فرهنگی بازاربازاربازاریابی جهانینوآوریبازرگانیعرضهدرک
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1374 و بهار 1375 - شماره 31 و 32 ISC (9 صفحة - من 42 إلی 50 )
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1378 - شماره 46 ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1374 - شماره 29 و 30 ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاربازاریابی بینالمللیتولیدمدیرسازمانبازرگانی