-
1.
مؤلف : خدایی، علی ؛ زارع، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1397 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تنیدگی تحصیلیهیجانات پیشرفتراهبردهای نظمبخشی شناختی هیجانتحلیل واسطهای
-
2.
كاتب مسؤول : شکری، امید ؛ مؤلف : مهدویان مشهدی، پانته آ ؛ خدایی، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای جنسیتغییرناپذیری ساختار عاملیتحلیل عاملی تاییدی چندگروهیپرسشنامۀ سرمایۀ روانشناختی
-
3.
مؤلف : خدایی، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:سیاهة هیجان معلمتحلیل عاملی تاییدیروایی سازههمسانی درونی
-
4.
كاتب مسؤول : خدایی، علی ؛ مؤلف : سید احمدی، سید میثم ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 85 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیتابآوری روانشناختیپرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخه کوتاه نوجوان
-
5.
مؤلف : خدایی، علی ؛ زارع، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشروایی عاملیپرسشنامه کفایت و مهارتهای هیجانی
-
6.
كاتب مسؤول : خدایی، علی ؛ مؤلف : سید احمدی، سید میثم ؛ غریبی، حسن ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1401 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای جنسیفریبکاری تحصیلیهدفهای پیشرفتمدل اثرات تعدیلگر