-
1.
مؤلف : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
2.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت