-
1.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عزیزی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 300 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارجاع مشتریسبد مشتریفروش ارجاعیمشتریبیمهمشتریانمرجع مشتریمشـتریدلفیرضایت مشتریبازاریابی
-
3.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1391، دوره دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی عملیاتیاهداف استراتژیکبرنامه تولیدتوقف های خطوط
-
4.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ نصیری، رامین ؛ نکویی، میلاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:زنجيره عرضهفناوری RFIDرﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎنﻫﺰﻳﻨـﻪﻫـﺎی زﻧﺠﻴـﺮه ﻋﺮﺿـﻪ ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲﻓﺮوﺷﮕﺎهﻫﺎی زﻧﺠﻴﺮهای ﺗﻬﺮان
-
5.
مؤلف : محمودی میمند، دکتر محمد ؛ حدادزاده، مهدی ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1390 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه مشتریسرمایه ساختاریارزیابی سرمایه فکریمولفه ها ی سرمایه فکری
-
6.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ کلانتری، نادیا ؛ كاتب مسؤول : شایان، علی ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1391 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 617 إلی 639 )
الکلمات المفتاحية:فنّاوری اطلاعات و ارتباطاتخطمشیگذاری فنّاوریاشاعه فنّاوریفنّاوری پیشرفتهفناوری اطلاعاتفاوافناوریخطمـتوسعههـاتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطاتخطمشی
-
7.
مؤلف : نساجی کامرانی، مهدی ؛ کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبرند گردشگریمدل برند گردشگری
-
8.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجلة:توسعه مدیریت»دی 1389 - شماره 83 (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتگردشگریمنابع اطلاعاتیگردشگران خارجیجستجوی اطلاعات
-
9.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ مظلومی، نادر ؛ وجدانی، فؤاد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1394 - شماره 117 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 53 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمعادلات ساختاریتحلیل عاملی اکتشافی و تأییدیمدل سهشاخگیاعتباریابی متقابلنوآوریمدلبرازش مدل
-
10.
مؤلف : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری