-
1.
مؤلف : حسینی امیری، سید محمود ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ رحمانی، زین العابدین ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 181 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدآموزههای اسلامی قابل ادراکاثربخشی پیام تبلیغاتیآگهیتبلیغاتیمخاطبانپژوهش
-
2.
مؤلف : عباسی فرد، محمد ؛ کریمی، اوژن ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1390 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیحسابداری منابع انسانیهزینه منابع انسانیصنعت نفتکارکنانمدیراناطلاعاتسازمانسرمایه
-
3.
مؤلف : نخعی، آرش ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ بهنیا، فاطمه ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»زمستان 1391 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 385 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶساختار سازمانيتشريك مساعي دانش و تجربهفاكتور هاي انگيزشيفرايند هاي اجرايي
-
4.
مؤلف : بردبار، غلامرضا ؛ کریمی، اوژن ؛ زارع، ناصر ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 87 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:شایسته گزینیجانشین پروریالگوهای شایستگیکارکنانشایستگیشناساییمدیرانمدیریتسازمانمدلمدل شایستگی
-
5.
مؤلف : دانایی، حبیب اله ؛ کریمی، اوژن ؛ سرلک، محمدعلی ؛ مکی، منوچهر ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیزمینهتبلیغاتساختاررفتارپیامارزش های اسلامیرسانه بالا خطیرسانه پایین خطیمدلرسانهفرضیهپژوهش
-
6.
مؤلف : رحمانی، زین العابدین ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»تابستان 1394 - شماره 91 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریآموزه های اسلامیاثربخشی پیام آگهیقصد خرید و تبلیغاتآگهیقصد خریدپژوهش
-
7.
مؤلف : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری