-
1.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
2.
مؤلف : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیاستراتژیبازارمشتری