-
1.
مؤلف : محمدیان محمودی تبار، محمود ؛ بودلایی، حسن ؛ كاتب مسؤول : ستوده نژاد، سحر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1400 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریصنعت فناوری اطلاعاتشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی نوآورانه
-
2.
مؤلف : بهمنی، اکبر ؛ بودلایی، حسن ؛ کناررودی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1400 - شماره 101 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 182 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:اعتباربخشیآموزش سنتیمدرک مجازیمتخصصان امور استخدامی در بخش دولتی.آموزش آنلاینآموزشسنتیآموزش آنلاینآموزش مجازی
-
3.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛ مؤلف : کناررودی، محمدحسین ؛ رنجبر، آرمین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 888 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریپویایی بازارقصد خریداصالت بازارسوغاتیگردشگرانجزیرهشناساییجزیره کیشپژوهشخریـد
-
5.
مؤلف : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیاستراتژیبازارمشتری