-
1.
مؤلف : علم، زهرا ؛ سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیلیگ برتر فوتبالباشگاه ورزشیبازاریابی رسانة اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : علم، زهرا ؛ مؤلف : سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیفوتبال و بازاریابی ورزشی
-
3.
مؤلف : رسولی، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ الهی، علیرضا ؛ آقایی، نجف ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برندباشگاههوادارانمدیریتباشگاههای فوتبال