-
1.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ مقدسی، علی رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1382 - شماره 1 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:سیستمهای اطلاعاتیتوسعه سیستمهای اطلاعاتیمتدولوژیسیستمهای
-
2.
مؤلف : رونقی، محمد حسین ؛ فیضی، کامران ؛
مجلة:معرفت اخلاقی»تابستان 1391 ، سال سوم - شماره 11 ، العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمدیریتامنیتکاراطلاعاتمدیریت امنیت اطلاعاتاخلاق کاریکارکنانفناوری اطلاعات
-
3.
مؤلف : رونقی، محمد حسین ؛ فیضی، کامران ؛ سوری لکی، جواد ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»بهار و تابستان 1394 - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایاخلاق پژوهشتحلیل سلسله مراتبی فازیپژوهشپـژوهششاخصاخلاق پژوهیاطلاعات
-
4.
كاتب مسؤول : رونقی، محمد حسین ؛ مؤلف : فیضی، کامران ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 62 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:فناوری آموزشیاینترنت اشیاءفناوری های تحول آفریندانشگاه هوشمنددانشگاه چهار
-
5.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ رفیع زاده، محمود ؛ خطیبی، عبدالنبی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1393 - شماره 3 (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالمدل ویکورکیفیت خدمات پژوهشیدانشگاه یزدمدل کانو
-
6.
مؤلف : کزازی، ابوالفضل ؛ فیضی، کامران ؛ خاتمی، علی ؛ اسلامی، سعید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 241 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریزنجیره تامینحداقل مربعات جزئیکاشی و سرامیک ایرانمشتریاطلاعاتمدیریت زنجیره تأمینتولیدمدل
-
7.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ سرکیسیان، آلفرد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1384 - شماره 9 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:پایانیکیفیت تحقیقمعیار کیفیتتحقیق کیفیرواییکیفیتاطلاعاتمعیارهای کیفیتتجزیه و تحلیل
-
8.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
9.
مؤلف : فیضی، کامران ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»خرداد و تیر 1374 - شماره 16 ISC (9 صفحة - من 166 إلی 174 )
-
10.
مؤلف : تقوا، محمدرضا ؛ منصوری، طاها ؛ فیضی، کامران ؛ اخگر، بابک ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1395 - شماره 28 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 477 إلی 498 )
الکلمات المفتاحية:کشف تقلببزرگدادهکارتهای بانکیمدل شبکۀ عصبی کوهونن