-
1.
مؤلف : قايم مقامی تبریزی، خدیجه ؛ نعامی، عبداله ؛ ازاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:جزیره کیشمقصد گردشگریبرندسازینظریه دادهبنیادحس تعلق به برندمکان
-
2.
كاتب مسؤول : ازاد، ناصر ؛ مؤلف : رئیسی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 10 (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنفوذ ادراک شدهتعامل برندارزش مورد انتظار
-
3.
مؤلف : نعمتی، اصغر ؛ علیشیری، بهرام ؛ روشندل، طاهر ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1398 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیمدیریت تحولصنعت مطبوعاتپنج نیروی رقابتی پورتر
-
4.
بررسی عوامل مؤثر بر سفر مجدد گردشگران به جزیرۀ کیش با رویکرد تئوری عملکرد متقاعدکننده: پژوهشی آمیخته
مؤلف : مختاری، مهرنگ ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهسفر مجددتئوری عملکرد متقاعدکنندهجزیرۀ کیش
-
5.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ ظریفیان، پیام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتبار برندتعهد موثرتجربهی برندتجربهاعتبارخریدارانمشارکت
-
6.
مؤلف : توسلی، میترا ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:متغیرهای (سیاسی -اقتصادی -اجتماعی و فرهنگی)نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایع وابستهاهداف( تولید کننده-برگزار کننده-شرکت کننده)