-
1.
مؤلف : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛ اقایی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیحمایت سازمانی درک شدهکووید-19رفتار اشتراک گذاری دانشرفتارهای سازمانی اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : سلمانپور سهی، عباس ؛ مؤلف : اعرابی، سیدمحمد ؛ پور عزت، علی اصغر ؛ آقایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 655 إلی 689 )
الکلمات المفتاحية:پیادهسازی استراتژیاجرای استراتژیاجرای استراتژیکتحقق استراتژیرویکرد برساختگرایانه چارمزاستراتژیکارکنانسازمانمدیراسـتراتژیاهرم
-
3.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نظری، محسن ؛ آقایی، محمد ؛ عبدالعلی، حامد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه ای بینبنگاهینوع شناسی رابطهنوعشناسی مشتریجذابیت رابطهعمق و دوام رابطه
-
5.
مؤلف : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحة - من 21 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییاطلاعاتپژوهشروش
-
6.
مؤلف : شیرزاد، مهران ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 295 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیشبکه اجتماعیرفتار مصرفکنندهپلتفرمهای موبایلی
-
7.
مؤلف : صی محمدی، جمال ؛ آقایی، محمد ؛ نجفی، فریبا ؛ لطفی، غلام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 3198 إلی 3215 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلی سرمایه اجتماعی پیشرفت تحصیلی انگیزه درونی