-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، یعقوب ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 147 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسبرندبرندسازی داخلیفدراسیونهای ورزشی
-
2.
مؤلف : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 429 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:استقلالمدلسازیبرندارزش ادراکیهوادارانپرسپولیسخوشنامی
-
3.
مؤلف : کاظمی پور، احمد ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ الهی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 308 إلی 338 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفوتبال حرفهایبرندبین المللی سازی
-
4.
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
مؤلف : حاتمی، سعید ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 145 إلی 159 )