-
1.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ جدیدی، سما ؛ میرزایی، فریده ؛ زارعی، زلیخا ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»شهریور 1398، دوره دهم - شماره 3 (11 صفحة - من 230 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردراهبردهای مقابلهایآموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی
-
2.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ حیدریانی، لیلا ؛ کلانتر، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : نصیری هانیس، غفار ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری اجتماعیهوش اخلاقیسازگاری تحصیلیسازگاری هیجانیآموزش هوش اخلاقیسازگاریهیجانیاجتماعیدانشآموزانپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛ مؤلف : منصوری، لیلا ؛ بکدلی نصرآباد، حدیث ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»پاییز 1396، شماره 33 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیاشتیاق شغلیمعلمان زن مدارس استثنایی
-
4.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 126 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلتاب آوری تحصیلیهیجانات تحصیلیپایستگیتحصیلی