-
1.
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : ادیب کیا، حدیث ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی عصبیاحساس لذتامواج مغزی.
-
2.
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : مقیسه، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد