-
1.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ رحمت آبادی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتمایل به خریدتفاوت های فرهنگیسازگاری مشتری با برند
-
2.
مؤلف : ابزری، مهدی ؛ شاهین، آرش ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدلسازمانوضعیت موجود و وضعیت مطلوبارزیابیمدیرانامتیازمعیار
-
3.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ یاوری، زهرا ؛ قربانیان، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خردهفروشیآگاهی از خردهفروشتداعیهای خردهفروشتصویر ذهنی فروشگاهیکیفیت درکشده خردهفروشوفاداری به خردهفروشفروشگاهخردهفروشخردهفروشمشتریمشتری
-
4.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 161 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییعملکرد اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتواکنشهای مصرفکنندهبرازش
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتمدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبپژوهش