-
1.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعیمشتریمصرفکننده
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعیمشتریمصرفکننده