بهار 1398 - شماره 1
-
مؤلف : فاطمی، سید منصور ؛
(7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلمبیمهمشتریضریب همبستگی پیرسونرضایترضایتمندی مشتریان
-
مؤلف : شادمند قانع، ایمان ؛
(14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلممشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت خدمات الکترونیکیبازار
-
مؤلف : سوخت سرایی، زهرا ؛ ملک محمدی، محسن ؛
(22 صفحة - من 22 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشاقدامات مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیکارکنان شبکه بهداشت و درمان
-
مؤلف : شفق جهرمی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
(5 صفحة - من 58 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیآموزش منابع انسانیهم افزاییجذب منابع انسانیهلدینگکارکناناسنپتوسعه منابع انسانی
-
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛
(12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعیمشتریمصرفکننده
-
كاتب مسؤول : حسین زاده ظروفچی، حمیرا ؛
(13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیارزش تجاریمدل سازی معادلات ساختاریفناوری اطلاعاتفرایندتجارت الکترونیکمدلپژوهش
-
كاتب مسؤول : زمانی، لیلا ؛
(14 صفحة - من 88 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تغییر سازمانیبدبینی سازمانیبدبینی شناختیبدبینی احساسیبدبینی رفتاریکارکنانفرضیه