زمستان 1399 - شماره 4
-
مؤلف : علی پناهیان، رسول ؛ دفتری اکباتان، مژگان ؛
(7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیمعلمانتعهد سازمانیارزشیابی توصیفیکارکنانهمبستگیپرسشنامه
-
كاتب مسؤول : افشار، مرجان ؛
(20 صفحة - من 8 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستآگاهی زیست محیطیمشارکت های اجتماعیمحیطزیستمحیطیمشارکتشهرونداناجتماعیشهرمدل
-
كاتب مسؤول : نیک سیرت، علی ؛
(13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادپذیرش فناوریبانکداری تلفن همراهمشارکت مشتریانقصد پذیرش بانکداری تلفن همراهبانکمشتریمشتریانالکترونیکیمدلتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
كاتب مسؤول : نیک سیرت، علی ؛
(13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مدارینظارت درونیجهتگیری بازاررقابت محورینگهداشت مشتریمشتریمشتریانبازاررضایت مشتریحفظ مشتریمحوری
-
مؤلف : حسین پور، محمد ؛ خدارحمی، میترا ؛ خدا مرادی، حجت اله ؛
(13 صفحة - من 54 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیآموزش مجازیارزیابی تحصیلی مجازیآموزشارزشیابیارزیابیدانشآموزاندانشپژوهشالکترونیکیدانشجویان
-
مؤلف : قلیش لی، سعید ؛
(13 صفحة - من 67 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ریسکبهینه سازیموسسات مالی اعتباریریسکماتریسوزن نسبیپرسشنامهعامل
-
مؤلف : رحیمی، شهلا ؛
(19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشکیفیت ارزیابی عملکردرفتارنوآورانهمزیت سیستم مدیریت منابع انسانیکارکناننوآوریدانش
-
كاتب مسؤول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ مؤلف : سجادی، زهره سادات ؛
(13 صفحة - من 111 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانرضایت مشتریاعتماد مشترینرم افزار Spssبازاریابی رابطهمندماشین ظرفشویی ال جیایموس Amosبازاریابی رابطه مندمشتری
-
مؤلف : قلیش لی، سعید ؛
(20 صفحة - من 124 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت حسابرسیکیفیت اقلام تعهدیویژگی های کمیته حسابرسیکمیته حسابرسیبورس اوراق بهادار تهرانتخصص اعضای کمیته حسابرسی
-
مؤلف : آل نبی، سیده کلثوم ؛
(13 صفحة - من 144 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبهره وریمنابع انسانیوجدان کاریاخلاق سازمانیکارکنانسازمانمدیرانبهره و ری
-
كاتب مسؤول : میر حیدری، فرشید ؛
(9 صفحة - من 157 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیخصوصیپذیرشسیستم برنامه ریزی منابع سازمانسیستممدل
-
مؤلف : سیاری، مجید ؛
(19 صفحة - من 166 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:رضایتارزش ویژه برندپیوند عاطفیمشارکت مشتریاندرگیری ذهنی مشتریانتمایل مشتریان در مشارکت جهت ایجاد ارزشمشتریمشتریانارزش