کلمة المفتاح بازاریابی رابطهمند / (91 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایرانی، مرجان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (17 صفحة - من 1884 إلی 1900 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و پرورشخدماتبازاریابی رابطه مندبازارپابی آموزشیبازاریاپی داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : عنابی، محمد ؛ مؤلف : برنای تنها، مریم ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحة - من 223 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
مؤلف : بلوچ، صادق ؛ رفيعي پور، علي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (23 صفحة - من 231 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبازاریابی رابطهمندعملکرد مالیشهرستان ایرانشهرمراکز بیمه
-
4.
مؤلف : بليده، حميداله ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (22 صفحة - من 507 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:شناساییکسب و کار الکترونیکیبازاریابی رابطه مندسازمان شیلاتپیشران های بازاریابی
-
5.
مؤلف : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
-
6.
مؤلف : پوروشسب، زرتشت ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1058 إلی 1070 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتالرضایت درک شده
-
7.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
8.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 28 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خرم آبادبازاریابی رابطه مندقصد خرید مجددفروشگاه زنجیره ای
-
9.
كاتب مسؤول : دهقانی، آتوسا ؛ مؤلف : دهقانی، سمانه ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 22 (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:گزارشگری مالیبازاریابی رابطه مندبانک ملتشفافیت تصویر برنداطلاعات
-
10.
مؤلف : قربانی چگنی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندبازاریابی اینترنتیفضیلتهای اخلاقی بازاریابیمواد غذایی کاله
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (12 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)