کلمة المفتاح بازاریابی رابطهمند / (91 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : مخلصي حوض سرخي، راحله ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»بهار 1397 - شماره 13 (جلد 3) (24 صفحة - من 69 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازار یابیبانک اقتصاد نوینبازار یابی رابطه مند
-
52.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ کریمی، ابوالفضل ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریکیفیت ارتباطبازاریابی رابطهمندحامیانمالی
-
53.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار و تابستان 1397 - شماره 28 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تعهدارتباطاتاعتمادوﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻌﺎرضﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪمشتریمشتریانوفاداری مشتری
-
54.
مؤلف : شیهکی تاش، مهیم ؛ منصوری، لقمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1396 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 184 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:نظام ملی نوآوریبازاریابی رابطهمندروابط دانشگاه-صنعت
-
55.
مؤلف : ملکی ویر، محمود ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»تیر 1396 - شماره 5 (27 صفحة - من 11 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمزیت رقابتیبازاریابی رابطه مندسهم نیروی انسانیسهم بازار و توان مالی
-
56.
مؤلف : حسینی، سیدمحمدحسن ؛ عامری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندگرایش به پذیرش تغییر سازمانی
-
57.
مؤلف : امامی، مینا ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1396 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 191 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیاعتمادبازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباطوالیبال زنانتماشاگرانمشتری
-
58.
مؤلف : عسگرپور، عسکر ؛ راه چمنی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندروابط مشتری و فروشندهروابط شرکت و مشتری و عملکرد مالی
-
59.
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : باقری، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 80 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبازاریابی رابطه مندرفتار خریداقدامات بازاریابی رابطه مندبسته های ایرانگردی
-
60.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ منصوری، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیبازاریابی رابطهمندجذب و نگهداریبانک انصارمشتریان راهبردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (12 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)