-
1.
مؤلف : شادمند قانع، ایمان ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلممشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت خدمات الکترونیکیبازار
مؤلف : شادمند قانع، ایمان ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلممشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت خدمات الکترونیکیبازار