-
1.
مؤلف : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
2.
مؤلف : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت