-
1.
كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛ مؤلف : حسینی، سید حسین ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحة - من 123 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات
كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛ مؤلف : حسینی، سید حسین ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحة - من 123 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات