-
1.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
2.
کاربرد های شبکه های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بندی مشتریان بانک کشاورزی)
مؤلف : حسن قلی پور، طهمورث ؛ میری، سیدمهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 249 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبازاریابیشبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایروش واردتقسیم بازارتحلیل تمایزات