-
1.
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ مسیبی، علیرضا ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (25 صفحة - من 193 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیقصد خریدتولید سبزبسته بندی سبزنگرش به بسته بندی سبز
-
2.
مؤلف : عزیزی، فیروزه ؛ خسروانی، الهام ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1391، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:پاداشبازاریابی درونیمشتری گراییتوسعه و بهبـودشـعب بانـک ملـی اسـتان مازندرانکارکنانمشتری
-
3.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:musicنواهنگمدت زمان ماندگاری مشتریخريد فروشگاهیبوم شناختی مشتریکنشگرمجهولساخت مجهولبافتموضوعیتزبانفاصلۀ پسرو
-
4.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ مسیبی، علیرضا ؛ خرم، جلال ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1393، سال ششم - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیتعارض غیرکارکردیزنجیره تامین سبزرابطه گراییکیفیت استراتژیکرفتار فرصت طلبانهسازمان
-
5.
مؤلف : عزیزی، فیروزه ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1397، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمزیت رقابتی پایدار تصویر برند سازمانتعاملات اجتماعی مشتریان