-
1.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان