-
1.
مؤلف : خلیلی دامغانی، کاوه ؛ تاجیک، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1394 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 91 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامینبرنامه ریزی یکپارچهتصمیم گیری چند هدف هم دل برنام ه ری زیآرمانی*مدلمواد اولیهتولیدآرمانیتـامین
-
2.
مؤلف : محمدشریفی، ابوصالح ؛ عبدی، فرشید ؛ سردار، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : خلیلی دامغانی، کاوه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1400 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 126 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:پیش بینی قیمتیادگیری عمیقarimaبیت کوینرمز ارز
-
3.
مؤلف : قاسمی، پیمان ؛ خلیلی دامغانی، کاوه ؛ عبدی، فرشید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1398 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 111 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی دو سطحیمسئله R- میانه ممانعتیمستحکم سازی احتمالیالگوریتم تبرید شبیهسازی شده
-
4.
مؤلف : حسینی، امینه ؛ خلیلی دامغانی، کاوه ؛ امامی میبدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 123 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:پالایشگاه نفتکارایی فنی- زیست محیطیDEA اوزان مشترکDEA چند هدفهDEA چند دوره ایپالایشگاهکارایینفتمدلDEAفازیپالایشـگاهDMUگاز
-
5.
مؤلف : طهماسبی، محمد حسین ؛ خلیلی دامغانی، کاوه ؛ قضاوتی، وحید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1397 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مساله مکا یابی مسیریابیبرنامه ریزی دو هدفهپست شهر تهرانبرنامه ریزی آرمانی
-
6.
مؤلف : میرحبیبی، سید داود ؛ مدیری، محمود ؛ خلیلی دامغانی، کاوه ؛ كاتب مسؤول : فارسیجانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1399 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 275 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریدلفی فازیتولید درکلاس جهانیتحلیل اهمیت عملکردزنجیره تامین یکپارچه
-
7.
مؤلف : خلیلی دامغانی، کاوه ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ کرباسچی، کیارث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردشعب بانکتحلیل پوششی داده ها شبکه ایتجزیه و تحلیل رضایت مشتریانتحلیل چند معیاره رضایتمشتریرضایترضایت مشتریکاراییکارکنانمشتریانبانکرضایت مشتریان