-
1.
مؤلف : روحانی، محسن ؛ میر اسماعیلی، بی بی سادات ؛ جهانشاهی، امید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حسینی دانا، حمید رضا ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1401 - شماره 127 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانهاعتمادسازیمخاطباناعتماد سیاسیسازمان صداوسیماصداوسیماشهروندانارتباطاتدولتاجتماعی
-
2.
مؤلف : روحی، فرهاد ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : متانی، مهرداد ؛
مجلة:پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 20 (36 صفحة - من 67 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتانتخاباتاحزاب سیاسیرسانههای چاپیرسانههای دیجیتالسیاسیهـاسیاستاحزابتبلیغاتیبـارسانههای چاپی و دیجیتال
-
3.
مؤلف : یاسین، محمدرضا ؛ جهانشاهی، امید ؛ شاکری نژاد، محسن ؛ كاتب مسؤول : حسینی دانا، حمید رضا ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»زمستان 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 161 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل ساختاریآیندهپژوهیاثرات متقابلخبرگزاری صداوسیما
-
4.
مؤلف : قیومی، احمد ؛ فرهنگی، دکتر علیاکبر ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1398 - شماره 97 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 207 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد رسانهارتباطات میان فردیتابع تقاضای شبکههای اجتماعیرگرسیون غیرخطی لگاریتمیالگوریتم جستجوی غیرخطی تک|بعدی
-
5.
مؤلف : حسینی دانا، دکتر حمید رضا ؛ نصیری، دکتر بهاره ؛ عسگری، ابراهیم ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1392 - شماره 10 (35 صفحة - من 225 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهرسانه های نوینکارکردهای تلفن همراهرسانه های نوین و جوانانهویت فردی و فردگرایی .
-
6.
مؤلف : منظم قلعه جوقی، ساناز ؛ محمدی، افشین ؛ كاتب مسؤول : حسینی دانا، حمیدرضا ؛
مجلة:بررسی مسائل اجتماعی ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 230 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتحلیل استراتژیکگفتمان سازیشبکههای اجتماعی نوینگفتمانسازی اقتصاد مقاومتی
-
7.
مؤلف : فاضلی رستم پور، مسعود ؛ عزیزآبادی فراهانی، فاطمه ؛ حسینی دانا، حمید رضا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science (31 صفحة - من 191 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادهمگرایی اقواممسئولیت اجتماعی رسانه ملیرسانههـا