-
1.
مؤلف : شاه منصوری، بیتا ؛ توکل، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قرآن کریمنبأخبرنگرشدانشارتباطاترفتارتبلیغات تلویزیونیصرفه جویی آبپیام و مخاطب
-
2.
مؤلف : اکبری، زهرا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (7 صفحة - من 63 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ملیارزشهای اخلاقیموسیقی رپگفتمان قدرتموسیقی سنتیموسیقیگفتمان
-
3.
مؤلف : شاه منصوری، بیتا ؛ شاه منصوری، پوریا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رسانهمدیریت استراتژیکزنجیره ارزشSWOTاعتبار رسانه ایمنبع استراتژیکمدل تحلیل پنج نیرو
-
4.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ