-
1.
مستمع المقابلة : اسفرجانی، شهرزاد ؛ درگهی، پرویز ؛ زمانی، رامین ؛ عیاری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1386 - شماره 181 (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
-
2.
مؤلف : هدایتی، ارشد ؛ محمدیان، محمود ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی، زهره ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شناساییبانکهای خصوصیفینتکاولویتبندی عوامل
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1396، دوره بیست و یکم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمحصول فرهنگی ایرانیعوامل مؤثر بر تقاضاتقاضای فرهنگی
-
4.
مؤلف : کاویانی، حسین ؛ مظلومی، نادر ؛ محمدیان، محمود ؛ ضرغام، حمید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 91 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعنظریه داده بنیاداستراتژی کانالهای توزیع ترکیبیکانالهای توزیعاستراتژیطراحیمشتریمشتریانبیمه
-
5.
مؤلف : لله گانی، اسماعیل ؛ محقق نیا، محمدجواد ؛ امیری، مقصود ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 149 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامینظریه پردازی داده بنیادتسهیلات مشارکتیبازاریابی تسهیلات مشارکتی
-
6.
مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ عسکری ماسوله، سعید ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتوسعه منابع انسانیروش تحقیق آمیخته
-
7.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهقانان، حامد ؛ کامرانی، بهنام ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 713 إلی 742 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادآمیزه بازاریابی هنربازاریابی هنرهای تجسمی ایرانبستر نهادیالگوی پارادایمی بازاریابیهنربازاربازاریابیبازاریابی هنربازار هنرایرانبازیگرانتجسمیآثار هنری
-
8.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسداله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 21 ISC (22 صفحة - من 61 إلی 82 )
-
9.
مستمع المقابلة : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ قاسمی، حسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 133 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای ارایهکننده خدمات بازاریابیبازاربازاریابیمشاورمشاورهمارکتینگاطلاعرسانی
-
10.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ روحانی، امیررضا ؛ هاشم زهی، علی ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:)