-
1.
مؤلف : لله گانی، اسماعیل ؛ محقق نیا، محمدجواد ؛ امیری، مقصود ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 149 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیادتسهیلات مشارکتیبازاریابی تسهیلات مشارکتیبانکداری اسلامی
-
2.
مؤلف : هدایتی، ارشد ؛ محمدیان، محمود ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی، زهره ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شناساییبانکهای خصوصیفینتکاولویتبندی عوامل
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1396، دوره بیست و یکم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمحصول فرهنگی ایرانیعوامل مؤثر بر تقاضاتقاضای فرهنگی
-
4.
كاتب مسؤول : ناصحیفر، وحید ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛ تقویفرد، محمدتقی ؛ محمدی انار، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازاریابی صنعتیصنعت پخشمحصولات تندگردشمدلکیفیت اطلاعاتتصمیم خریدپخش
-
5.
مؤلف : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی
-
6.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
-
8.
كاتب مسؤول : پروری، پیمان ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مطالعات راهبردی زنان»تابستان 1400-شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیمادیگراییمصرف نمایشیتکبر مصرفکنندهخودشیفتگی مصرفکننده
-
9.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ نائلی، مریم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 85 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:تجربهگراییتجربه مشتریبازاریابی تجربهاقتصاد تجربی
-
10.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : سپهوند، اکبر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفی