-
1.
مؤلف : عبداللهی، مهشید ؛ اکبری، محسن ؛ ٍٍاسماعیل پور، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدشهرت شرکتاستراتژیهای پاسخگوییشکست محصولتبلیغات توصیه ای منفیاستراتژیمصرفکنندگانفراخوانمحصولبحرانقصد خرید و تبلیغات
-
2.
مؤلف : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 283 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند