-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : خسروی، محمدرضا ؛ امیرتیموری، علیرضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 220 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکاراییخروجی نامطلوبتحلیل پوششی دادههای شبکهایصنعت برق ایرانتوزیعتولیدمدل