-
1.
مؤلف : دانشجو، فاطمه ؛ حسنی، حسین ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانکمالگرایی منفیتنیدگی تحصیلیترس از ارزیابی منفیاجتناب تجربهای
-
2.
مؤلف : برزگر بفروئی، کاظم ؛ عارف منش، مروارید ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 59 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانعوامل شخصیتاهمال کاری تحصیلیابعاد چشمانداز زمان
-
3.
كاتب مسؤول : دهقان منشادی، منصور ؛ مؤلف : همتی، حمیده ؛ برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»بهار و تابستان 1403 - شماره 17 التصنيف ج (Ministry of Science (17 صفحة - من 128 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:اساتیددانشگاه فرهنگیاندانشجومعلماندوران کروناشیوههای سنجش یادگیری
-
4.
مؤلف : هاشمی، سید علیرضا ؛ برزگر بفروئی، کاظم ؛ استبرقی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : شاکری، محسن ؛
مجلة:پژوهشهای رهبری آموزشی»بهار 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 124 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:جنسیت معلمان ابتداییهیجانات منفی تدریسفضائل و توانمندیهای شخصیتهیجانات مثبت تدریسهیجاناتمعلمانهیجانات مثبتتدریسکلاس درسپژوهش
-
5.
مؤلف : اطهری، زهره ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:دانشجواهمالکاری تحصیلیاجتناب تجربهایشفقت به خود
-
6.
كاتب مسؤول : شاکری، محسن ؛ مؤلف : برزگر بفروئی، کاظم ؛ جمشیدی، محمدعلی ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1398 - شماره 71 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:نظریة داده بنیادآموزش فن یوحرف هاینیازهای بازارکار