-
1.
مؤلف : حاجی حسینی، عفت ؛ سهرابی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (21 صفحة - من 121 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی
-
2.
مؤلف : حاجی حسینی، عفت ؛ آقاجانی، طهمورث ؛ شوقی، بهزاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکظرفیت تغییر سازمانیتمرکز بر هدفدید سیستمیفرصتجویی هوشمندانهپژوهش
-
3.
مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ حاجی حسینی، عفت ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 89 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریفعالیتهای بازاریابیتجربه برانگیخته شده