-
1.
كاتب مسؤول : کاظمی، زهره ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ ذاکری نیا، حانیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:قاچاق کالازنانتحلیل تملوازم آرایشیرفتار مصرفکننده
-
2.
مؤلف : معینی، حسین ؛ امام رضا، مهسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (20 صفحة - من 212 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابیعوامل مصرف کنندهعوامل تولیدیعوامل صادراتی
-
3.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
4.
مؤلف : محمدی گوندره، بهاره ؛ عباسی، رسول ؛ كاتب مسؤول : معینی، حسین ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»تابستان 1399 ، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادسرمایة اجتماعیاعتماد سازمانیاعتماد سلسلهمراتبیاعتماد مدیر فروش به فروشنده
-
5.
كاتب مسؤول : معینی، حسین ؛ مؤلف : مرادی، فرشته ؛ جهرمی، فرزانه ؛
مجلة:زن و جامعه»پاییز 1399، سال یازدهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 259 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:مدنظریه پردازی داده بنیادمدگراییعلل مدگراییپیامدهای مدگراییزنانجواناناجتماعیعللگرایش به مد
-
6.
مؤلف : معینی، حسین ؛ فتاحی، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تئوری مفهوم سازی بنیادیاعتیاد به خریدجنبه ی تاریک رفتار مصرف کنندهرفتارهای مصرف اعتیادیفراخریدمدلمدلزنانزنانرفتاررفتارپژوهشپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ گودرزی، ابوالفضل ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (51 صفحة - من 57 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیبرندرفتار شهروندی برندسـازمانهـاســازمانبـهرفتـار شـهروندی سـازمان
-
8.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
9.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ جعفری، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 149 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریگردشگری سلامتگردشگری پزشکیتسهیلگران گردشگری پزشکی
-
10.
مؤلف : معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادرسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیکاربراننگرش مشتریوب