-
1.
مؤلف : آقاجانی رونقی، آمنه ؛ صالحی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : فردوسی، طیبه ؛
مجلة:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 37 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:باورهای دینیدانشآموزان دوره متوسطهتغییرپذیریفضای مجازی
-
2.
مؤلف : کمالی مهاجر، رضا ؛ مقدم زاده، علی ؛ جعفری، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ساخت مقیاسمدرسه شادشادکامی مدرسهایپژوهش آمیخته اکتشافی از نوع ساخت ابزار
-
3.
مؤلف : عابدی قادی، امیر ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1401، دوره هیجدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 53 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیکودکاندانشآموزمدرسه مطلوبویژگیهای مدرسه ایدهآل
-
4.
مؤلف : بنی اسدی، علی ؛ خدایی، ابراهیم ؛ باقری، خسرو ؛ ایزانلو، بلال ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 2 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عدالتپدیدارشناسیانصافسنجش کلاسیعدالتادارکشده
-
5.
مؤلف : نادری، حبیب ؛ پارساییان، مریم ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1402 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 44 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبیCARTدرخت تصمیمCHAIDC5ارزیابی عملکرد داوطلبانالگوریتمداوطلبانمدل شبکه عصبیطبقهبندیعملکرد
-
6.
مؤلف : علیزاده، شهناز ؛ صالحی، کیوان ؛ مقدمزاده، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:معلمانسنجش کلاسیسنجش ازبرای و به مثابه یادگیریروش پژوهش آمیخته
-
7.
مؤلف : قائمی، فرشته ؛ میرکمالی، سید محمد ؛ رستمی، رضا ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 248 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارکردهای اجراییعملکرد شغلیعملکرد مدیران مدارس ابتدایی
-
8.
مؤلف : ناصرپور، محمد ؛ درانی، کمال ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1398 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 181 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:پدیدار شناسیآموزش ابتداییعوامل موثراختلالات دیکته نویسی