-
1.
مؤلف : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : فسنقری، الهام ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال