-
1.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ كاتب مسؤول : مالکی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحة - من 3526 إلی 3536 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور
-
2.
مؤلف : احمدی، مسعود ؛ شاکری، کوثر ؛ عمویی، ضحی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحة - من 3509 إلی 3525 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتحلیل سلسله مراتب فازیچالش مدیریت بعد سازمانی