-
1.
مؤلف : صدرهاشمی، محمدمهدی ؛ خدامرادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای نوینالگوی بازاریابی دیجیتالبازار خرده فروشی و اصناف
-
2.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ صدر هاشمی، محمد مهدی ؛ آدینه فر، امیر رضا ؛ زینلی، سجاد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»دی 1396 - شماره 7 (18 صفحة - من 60 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدمحصولات سبزارزشهای ادراک شده
-
3.
مؤلف : صدرهاشمی، محمد مهدی ؛ مرادی، محمد خدا ؛ كاتب مسؤول : آلبو نعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی»بهار و تابستان 1402، سال دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 193 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای نوینالگوی بازاریابی دیجیتالبازار خردهفروشی و اصناف