آدینه فر، امیر رضا/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : آدینه فر، امیر رضا ؛ مهرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 214 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای پویاصادرات فرش دستبافقابلیتهای بازاریابیصادراتفرش دستبافبازاربازاریابیقابلیتصنعت فرش دستباف
-
2.
مؤلف : آدینه فر، امیر رضا ؛ محرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 653 إلی 671 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافقابلیت های بازاریابیرویکرد داده بنیاددیدگاه قابلیت های پویا
-
3.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ صدر هاشمی، محمد مهدی ؛ آدینه فر، امیر رضا ؛ زینلی، سجاد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»دی 1396 - شماره 7 (18 صفحة - من 60 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدمحصولات سبزارزشهای ادراک شده