-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه، دکتر محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند