-
1.
كاتب مسؤول : آقاجان تبار مقری، مجتبی ؛ مؤلف : مانیان، امیر ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 183 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیچارچوببازاریابی ویروسیفراترکیبایرانکارزار بازاریابی ویروسیمصاحبه نیمه ساختاریافته
-
2.
مؤلف : کریمیان، لیلا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : امیر شاهی، میر احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 245 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد پژوهش ترکیبیشرکتهای بیمه بازرگانی
-
3.
مؤلف : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 3 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
4.
مؤلف : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 277 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیانگیزههای خریدکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانه